TUL:n Tampereen piirin kisa, 7.4.

Anonyymi

Veikkauksia/kommentteja? Yllättävän paljon joukkueita mukana verrattuna edelliskausiin, esim. 14-16 kilpasarjassa tulossa erittäin kovatasoinen kisa! Taitaa olla monelle varsinkin kilpasarjalaisille kisakauden avaus?

86 kommenttia:
Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Karkeet veikkaukset, toivottavasti on paljon ylläreitä ja odotan ohjelmia kovasti!
10-12 vuotiaat:
1.Team Minetit
2.Pink jr/Isku AGG Isla
3.Pink jr/Isku AGG Isla

12-14 harrastesarja:
1.Kiteet
2.Rose jr
3.Eledia

12-14 kilpasarja:
1.Isla 05/Pink
2.Isla 05/Pink
3.Fioret

12-14 SM
1.Isku AGG Idra
2. Vida

14-16 harrastesarja:
1.Fannit/Rose
2.Fannit/Rose
3.Felia

14-16 kilpasarja:
1.OVO kilpa junior
2.Onessia
3.Isku Kilpa Nikhi

Yli 16 vuotiaiden harrastesarja:
1.Team KLM
2.Rosa
3.Ditella

16-20 vuotiaiden kilpasarja:
1.Mintut
2.Onette
3.Kilpa Esport OVO

Yli 18 vuotiaiden kilpasarja:
1.Minetit Very Senior
2.Onella
3.Kaste

Kaikille kovasti tsemppiä!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mikä toi Kaste-joukkue on 18v kilpasarjassa?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mikä toi Kaste-joukkue on 18v kilpasarjassa?"
Vaasanvasamattaret

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Voiko kilpailuun osallistua muitakin joukkueita kun niitä jotka kilpailevat? Oisko jollain tietoa?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Voiko kilpailuun osallistua muitakin joukkueita kun niitä jotka kilpailevat? Oisko jollain tietoa?"
?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Voiko kilpailuun osallistua muitakin joukkueita kun niitä jotka kilpailevat? Oisko jollain tietoa?"
Siis tulla esiintymään?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

https://www.ttnv.fi/@Bin/599030/Sarjoittainen+suoritusjärjestys+tul+piiri+7.4.2018.pdf
Onpas pitkästä aikaa mielenkiintoiset tul piirin kisat Tampereella . Mukana nykyään Sisua edustavat kaikki Minetit- joukkueet. Harvoin kilpaileva Minetit very senior myös kilpasarjassa. Ja monta Ovon joukkuetta. Odotan näitä kaikkia, myös Agg Idra ja Vida hyviä! Samoin team KLM pitkän tauon jälkeen.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Kaikki Minetti-joukkueet kisaamassa ja harvoin TULin piirin kisassa näin paljon joukkueita.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Tulis jo viikonloppu!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Onko liveä?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"https://www.ttnv.fi/@Bin/599030/Sarjoittainen+suoritusjärjestys+tul+piiri+7.4.2018.pdf
Onpas pitkästä aikaa mielenkiintoiset tul piirin kisat Tampereella . Mukana nykyään Sisua edustavat kaikki Minetit- joukkueet. Harvoin kilpaileva Minetit very senior myös kilpasarjassa. Ja monta Ovon joukkuetta. Odotan näitä kaikkia, myös Agg Idra ja Vida hyviä! Samoin team KLM pitkän tauon jälkeen."

sarjoissa on kyllä todella vähän osallistujia joten kilpailun kannalta aika tylsä kisa

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""https://www.ttnv.fi/@Bin/599030/Sarjoittainen+suoritusjärjestys+tul+piiri+7.4.2018.pdf
Onpas pitkästä aikaa mielenkiintoiset tul piirin kisat Tampereella . Mukana nykyään Sisua edustavat kaikki Minetit- joukkueet. Harvoin kilpaileva Minetit very senior myös kilpasarjassa. Ja monta Ovon joukkuetta. Odotan näitä kaikkia, myös Agg Idra ja Vida hyviä! Samoin team KLM pitkän tauon jälkeen."
sarjoissa on kyllä todella vähän osallistujia joten kilpailun kannalta aika tylsä kisa"

Älkää taas alottako näitä tylsä kisa kommentteja...miettikää jos joka vkloppu kisassa olisi yli 100 joukkuetta..

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Moni joukkueista avaa täällä kautensa, joten musta tuolla on ihan hyvin joukkueita sarjoissa... Mikä nyt sitten kenenkäkin mielestä hyvä määrä. Kyllä ehdottomasti odotan viikonloppua!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Onko Onessia vielä kisannut tällä kaudella?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Onko Onessia vielä kisannut tällä kaudella?"

On Vaajakoskella.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Onko Onessia vielä kisannut tällä kaudella?"
On Vaajakoskella. "

Pronssia saivat

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""https://www.ttnv.fi/@Bin/599030/Sarjoittainen+suoritusjärjestys+tul+piiri+7.4.2018.pdf
Onpas pitkästä aikaa mielenkiintoiset tul piirin kisat Tampereella . Mukana nykyään Sisua edustavat kaikki Minetit- joukkueet. Harvoin kilpaileva Minetit very senior myös kilpasarjassa. Ja monta Ovon joukkuetta. Odotan näitä kaikkia, myös Agg Idra ja Vida hyviä! Samoin team KLM pitkän tauon jälkeen."
sarjoissa on kyllä todella vähän osallistujia joten kilpailun kannalta aika tylsä kisa"

Kisa kuin kisa. Ei ole ilmoittautuneiden joukkueiden vika jos ei ole osanottajia! Ja jos joka viikko on monenlaisia kisoja, seurakisoje jne jne niin kyllä ne osanottavia syövät.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""https://www.ttnv.fi/@Bin/599030/Sarjoittainen+suoritusjärjestys+tul+piiri+7.4.2018.pdf
Onpas pitkästä aikaa mielenkiintoiset tul piirin kisat Tampereella . Mukana nykyään Sisua edustavat kaikki Minetit- joukkueet. Harvoin kilpaileva Minetit very senior myös kilpasarjassa. Ja monta Ovon joukkuetta. Odotan näitä kaikkia, myös Agg Idra ja Vida hyviä! Samoin team KLM pitkän tauon jälkeen."
sarjoissa on kyllä todella vähän osallistujia joten kilpailun kannalta aika tylsä kisa"

Kisa kuin kisa. Ei ole ilmoittautuneiden joukkueiden vika jos ei ole osanottajia! Ja jos joka viikko on monenlaisia kisoja, seurakisoje jne jne niin kyllä ne osanottavia syövät.Mutta onpa valinnan varaa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Ihan kiva että on vähemmän joukkueita, isot kisat on raskaita katsojille, osallistujille ja järjestäjille. Itse menen mielellään katsomaan. Moni joukkue ei osallistu TUL kisoihin koska kotiinpäin veto on aika räikeää. Ei viitsi lapsia tuoda "epäonnistumaan" edes kisan ulkopuoliseksi kun eihän sellaista voi voimistelijoille selittää.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Ihan kiva että on vähemmän joukkueita, isot kisat on raskaita katsojille, osallistujille ja järjestäjille. Itse menen mielellään katsomaan. Moni joukkue ei osallistu TUL kisoihin koska kotiinpäin veto on aika räikeää. Ei viitsi lapsia tuoda "epäonnistumaan" edes kisan ulkopuoliseksi kun eihän sellaista voi voimistelijoille selittää."
Kenen kotiin sielä vedetään, kun yleensä kuitenkin seuroista aika tasaisesti tuomareita...? : /

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Minetit-tiimihän kuuluu nykyään Sisuun, joka on vanha tullilainen seura. Eli kotiinpäinkö voi nyt vetää ihan rauhassa? Hei haloo. Pisteillä ja politiikalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa enää tänä päivänä. Yritetään nyt kunnioittaa sekä voimistelijoita että kilpailuja järjestäviä seuroja, jotka tekevät kovasti töitä harrastuksemme eteen. Ja muistetaan puhua kunnioittavasti kaikista kilpailukumppaneista myös siellä kotona.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Tuomareitahan on myös näistä ”ulkopuolisista” seuroista, joten en usko että vaikuttaa tuomarointiin tai pisteisiin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Kisat järjestetään jo monennettako vuotta AVOIMENA joten tuskin ihan hirveesti vedetään kotiin kun tuomareita pitää kuitenkin olla kaikista seuroista

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

mahtaako olla live lähetystä?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Päivän eka elämys: Team KLM. Hieno puku ja ohjelma!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Nyt ei päivity pisteet kisapalveluun?? Tai ainakin hurja viive

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Nyt ei päivity pisteet kisapalveluun?? Tai ainakin hurja viive"
jep ois kiva saada paikalla olijoilta pisteitä etenkin 14-16k

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Nyt ei päivity pisteet kisapalveluun?? Tai ainakin hurja viive"
Samalla seuraan RV:n SM ja EM karsintaa ja Elise on aamusta asti pystynyt päivittämään pisteet samantien. Ja RV:ssä on vielä nopeampi kisatahti kuin JV:ssä. On kyllä kisajärjestäjissä eroja!!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Veikkaisin, että jos kisajärjestäjällä olisi mahdollisuus valita, eivät käyttäisi tuota liiton kisapalvelua. Jumittaa tuon tuosta.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Tykkäsin ihan sikana Minetit Very Seniorin ohjelmasta!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Monella tytöllä minetit meni?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Monella tytöllä minetit meni?"

Minetit jr meni 10:llä

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

kommentteja 14-16k ja 16-20k pisteistä ja sijoituksista?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Miltäs näytti harrastesarjojen ohjelmat?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Miltäs näytti harrastesarjojen ohjelmat?"
Team KLM oli upea! Hyvin voisivat olla kilpasarjassakin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Monella tytöllä minetit meni?"
Minetit jr meni 10:llä"

ja minetit 9:llä

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Monella tytöllä minetit meni?"
Minetit jr meni 10:llä"

No varmaan kun olivat ainoita sarjassaan

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

kommentteja Lounan ohjelmasta? Miltä näytti kun tyttöjä oli kuitenkin vain kuusi?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"kommentteja Lounan ohjelmasta? Miltä näytti kun tyttöjä oli kuitenkin vain kuusi?"

Ovo kilpa junnuillakin oli vain kuusi matolla

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""kommentteja Lounan ohjelmasta? Miltä näytti kun tyttöjä oli kuitenkin vain kuusi?"
Ovo kilpa junnuillakin oli vain kuusi matolla"

Tosi hyvät pisteet kuudella voimistelijalla

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""kommentteja Lounan ohjelmasta? Miltä näytti kun tyttöjä oli kuitenkin vain kuusi?"
Ovo kilpa junnuillakin oli vain kuusi matolla"
Tosi hyvät pisteet kuudella voimistelijalla "

Olisin odottanut Lounalta korkeampia teknisiä, tytöt kumminkin ovat taitavia.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Siis löytyykö tuloksia mistään?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Siis löytyykö tuloksia mistään?"

joo kisapalvelusta löytyy

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mä olisin myös kiinnostunut harrastesarjoista, paikallaolijat kommentoikaa jotain ohjelmista, musiikeista, menikö veikkaukset oikein yms.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Ihan kiva että on vähemmän joukkueita, isot kisat on raskaita katsojille, osallistujille ja järjestäjille. Itse menen mielellään katsomaan. Moni joukkue ei osallistu TUL kisoihin koska kotiinpäin veto on aika räikeää. Ei viitsi lapsia tuoda "epäonnistumaan" edes kisan ulkopuoliseksi kun eihän sellaista voi voimistelijoille selittää."
Höpö höpö. Jokaisen seuran on ilmoitettava tuomareita ja paneelit muodostetaan tasaisesti kaikkien seurojen tuomareista.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

minkälainen oli fannien ohjelma?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Miltäs näytti harrastesarjojen ohjelmat?"
niin?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Päivän aikana oli kyllä ohjelmia laidasta laitaan, ihan pikkutytöistä aikuisiin naisiin. Oli huippuvoimistelua Minetit- tiimiltä (wau!), sm-sarjaa (vida ja agg idra mielestäni hyvin tasavertaisia), hyviä kilpasarjalaisia 14-16vuotiaissa ja myös harrastesarjalaisia paljon. Olen samaa mieltä kuin yllä, KLM voisi hyvin olla kilpasarjassa, ja toisaalta Minetit senior kuuluisi sm-sarjaan. Tuo sarjojen valinta ei ole kyllä yksin joukkueen harjoituskerroista riippuvainen, kyllä se taitotaso siellä pohjalla on tärkein, kuten Minetit senioreillla. Heillä oli kiva ja yllätyksellinen ohjelma, kovat pisteet. Iskulla oli paljon hyviä pienten tyttöjen joukkueita.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Kommentteja Mineteistä.

Minetit: Näytti yllättävän hyvältä myös yhdeksällä. Vain Emmi puuttui matolta. Varatytöt oli selvästi integroitu ohjelmaan, eikä vain roiskaistu tekemään sivussa. Kaikki tytöt kyllä todella hyviä. Harmi, kun heillä ei taida olla kaikille niitä Victorian vanhoja pukuja, joten menivät harkkarit, mikä tietysti on todella tylsää katsottavaa yleisölle.

Minetit jr: Suoraan sanottuna ohjelma ei näyttänyt kovin hyvältä. Varatytöt tekivät kolmikkona maton takaosassa koko ohjelman. Hyviä toki kaikki voimistelijat, mutta ohjelma näytti näin tietysti aika erikoiselta ja heilläkään ei ilmeisesti ole pukuja koko joukkueelle. Kiva, että kaikki saavat kisakokemusta.

Minetit very Senior: Apua miten hyvä joukkue kilpasarjassa. Pärjäisivät vielä SM-sarjassakin helposti. Ihanaa, kun suurin osa maailmanmestareista on päättänyt vielä jatkaa voimistelu- uraa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"kommentteja 14-16k ja 16-20k pisteistä ja sijoituksista?"
14-16k kaksi iskun joukkuetta mitaleilla?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Videoita monista eilisen esityksistä löytyy: https://www.youtube.com/c/HiltopPhotography

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"kommentteja Lounan ohjelmasta? Miltä näytti kun tyttöjä oli kuitenkin vain kuusi?"
?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""kommentteja Lounan ohjelmasta? Miltä näytti kun tyttöjä oli kuitenkin vain kuusi?"
?"

Hyvältä mun mielestä, kiva ohjelma, puku ja teema.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Päivän aikana oli kyllä ohjelmia laidasta laitaan, ihan pikkutytöistä aikuisiin naisiin. Oli huippuvoimistelua Minetit- tiimiltä (wau!), sm-sarjaa (vida ja agg idra mielestäni hyvin tasavertaisia), hyviä kilpasarjalaisia 14-16vuotiaissa ja myös harrastesarjalaisia paljon. Olen samaa mieltä kuin yllä, KLM voisi hyvin olla kilpasarjassa, ja toisaalta Minetit senior kuuluisi sm-sarjaan. Tuo sarjojen valinta ei ole kyllä yksin joukkueen harjoituskerroista riippuvainen, kyllä se taitotaso siellä pohjalla on tärkein, kuten Minetit senioreillla. Heillä oli kiva ja yllätyksellinen ohjelma, kovat pisteet. Iskulla oli paljon hyviä pienten tyttöjen joukkueita."
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Miksiköhän Emmi ei ollut lavalla Minettien kokoonpanossa, onkohan taustalla jotain loukkaantumista tai muuta sairastelua? Sen verran taitata tyttö kyseessä että jokin painava syy sivussa olemiseen lienee..

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

kommentteja k16-20?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Lounan ohjelma oli todella sekava, en saanut teemastakaan niinkään kiinni, en vakuuttunut.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Tässä muutama oma suosikkini viikonlopulta:

Louna: Tykkäsin paljon ohjelmasta ja puvut erottuivat edukseen. Musiikki oli todella tuttu osaako joku sanoa nimeä? Harmi, että joutuivat menemään vain kuudella, mutta pisteet tulevat varmasti vielä nousemaan. Oliko joukkueessa jotain mahatautia, kun yksi tyttö meinasi oksentaa kesken kaiken matolle.

Isku agg iris: Hauska ohjelma, jossa paljon kivoja yksityiskohtia. Tytöt suoriutuivat ohjelmasta hyvin ja tekivät todella tiukasti.

Glimma: Oli erittäin positiivinen yllätys. En ole aikaisemmin kyseisestä seurasta kuullut, mutta kiva että pienemmätkin seurat kehittyvät kokoajan.

Ovo kilpaesport: Tykkäsin teemasta ja se tuli ohjelmasta ja liikekielestä hyvin esille. Tällä joukkueella on aina ollut tosi selkeät teemat, mikä on kiva.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Päivän aikana oli kyllä ohjelmia laidasta laitaan, ihan pikkutytöistä aikuisiin naisiin. Oli huippuvoimistelua Minetit- tiimiltä (wau!), sm-sarjaa (vida ja agg idra mielestäni hyvin tasavertaisia), hyviä kilpasarjalaisia 14-16vuotiaissa ja myös harrastesarjalaisia paljon. Olen samaa mieltä kuin yllä, KLM voisi hyvin olla kilpasarjassa, ja toisaalta Minetit senior kuuluisi sm-sarjaan. Tuo sarjojen valinta ei ole kyllä yksin joukkueen harjoituskerroista riippuvainen, kyllä se taitotaso siellä pohjalla on tärkein, kuten Minetit senioreillla. Heillä oli kiva ja yllätyksellinen ohjelma, kovat pisteet. Iskulla oli paljon hyviä pienten tyttöjen joukkueita."
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."

Onko Mineteillä uudet puvut/uudistetut?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Voisiko joku linkata tulokset tänne?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

https://voimistelu.kisapalvelu.fi/c974_ttnv/index.web?pg=discs&disc=9

Pyyntö kaikille ketkä aloitatte näitä kisakohtaisia keskusteluja niin laittakaa Kisapalvelun linkki keskustelunavaukseen. Sen kautta kätevä tsekata osallistujia ennakkoon ja tuloksia jälkikäteenkin. Jos kommentteja tulee sivukaupalla niin keskustelun avaus pystyy silti koko ajan näkyvillä ja helppo löytää linkki sieltä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Jatkuu

Team KLM: Ihana nähdä, että joukkue pysynyt lähes samana tauosta huolimatta. Ohjelma kaunis ovatko itse tehneet?

Minetit Verysenior: Heillä mahtava meno! Ohjelmassa sopivasti pientä pilkettä silmäkussa eikä taidot ainakaan mihinkään kadonneet.

Minetit: Ohjelma on kyllä jo todella hyvässä kunnossa. Tuosta vaikea enää hirveästi parantaa. Toivottavasti tytöt jaksavat kuitenkin vielä pitää saman liekin yllä kauden loppuun asti.

Minetit Junior: Mielestäni tämä uusi tyyli toimii heillä! Tekeminen viime kausiin nähden paljon vahvempaa ja naisellisempaa. Mukana olevat varatytötkään eivät olisi taodoiltaan joukosta erottuneet, mutta kuviosta kylläkin. Kiva kuitenkin että menivät niin monella. Jäi vähän mietityttämään mikseivät tehneet puvuilla.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Videoita monista eilisen esityksistä löytyy: https://www.youtube.com/c/HiltopPhotography"
Kiva kun on viitsitty laittaa videoita. Kiitos!!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Aika harkkameiningillä meni Minetit jr. Ei pukuja, eikä kisameikkejä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Tässä muutama oma suosikkini viikonlopulta:
Louna: Tykkäsin paljon ohjelmasta ja puvut erottuivat edukseen. Musiikki oli todella tuttu osaako joku sanoa nimeä? Harmi, että joutuivat menemään vain kuudella, mutta pisteet tulevat varmasti vielä nousemaan. Oliko joukkueessa jotain mahatautia, kun yksi tyttö meinasi oksentaa kesken kaiken matolle.
Isku agg iris: Hauska ohjelma, jossa paljon kivoja yksityiskohtia. Tytöt suoriutuivat ohjelmasta hyvin ja tekivät todella tiukasti.
Glimma: Oli erittäin positiivinen yllätys. En ole aikaisemmin kyseisestä seurasta kuullut, mutta kiva että pienemmätkin seurat kehittyvät kokoajan.
Ovo kilpaesport: Tykkäsin teemasta ja se tuli ohjelmasta ja liikekielestä hyvin esille. Tällä joukkueella on aina ollut tosi selkeät teemat, mikä on kiva."

Lounassa vain kuusi tyttöä

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Päivän aikana oli kyllä ohjelmia laidasta laitaan, ihan pikkutytöistä aikuisiin naisiin. Oli huippuvoimistelua Minetit- tiimiltä (wau!), sm-sarjaa (vida ja agg idra mielestäni hyvin tasavertaisia), hyviä kilpasarjalaisia 14-16vuotiaissa ja myös harrastesarjalaisia paljon. Olen samaa mieltä kuin yllä, KLM voisi hyvin olla kilpasarjassa, ja toisaalta Minetit senior kuuluisi sm-sarjaan. Tuo sarjojen valinta ei ole kyllä yksin joukkueen harjoituskerroista riippuvainen, kyllä se taitotaso siellä pohjalla on tärkein, kuten Minetit senioreillla. Heillä oli kiva ja yllätyksellinen ohjelma, kovat pisteet. Iskulla oli paljon hyviä pienten tyttöjen joukkueita."
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."

Miten perustelet tuon, että meea ja vida menee kirkkaasti idran ohi?
Idra on kuitenkin jo pitkään ollut suurimmassa osassa kisoissa ykkönen.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Päivän aikana oli kyllä ohjelmia laidasta laitaan, ihan pikkutytöistä aikuisiin naisiin. Oli huippuvoimistelua Minetit- tiimiltä (wau!), sm-sarjaa (vida ja agg idra mielestäni hyvin tasavertaisia), hyviä kilpasarjalaisia 14-16vuotiaissa ja myös harrastesarjalaisia paljon. Olen samaa mieltä kuin yllä, KLM voisi hyvin olla kilpasarjassa, ja toisaalta Minetit senior kuuluisi sm-sarjaan. Tuo sarjojen valinta ei ole kyllä yksin joukkueen harjoituskerroista riippuvainen, kyllä se taitotaso siellä pohjalla on tärkein, kuten Minetit senioreillla. Heillä oli kiva ja yllätyksellinen ohjelma, kovat pisteet. Iskulla oli paljon hyviä pienten tyttöjen joukkueita."
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."
Miten perustelet tuon, että meea ja vida menee kirkkaasti idran ohi?
Idra on kuitenkin jo pitkään ollut suurimmassa osassa kisoissa ykkönen."

Ja mikäs arvoitus ne Minettien puvut enää on, kun ovat jo niillä aikaisemmin kisanneet? Totuus taitaa olla se, ettei heillä ole säästösyistä kaikille omaa pukua.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Onko tuo Team KLM lyhenne jostain?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Onko tuo Team KLM lyhenne jostain?"
Team klm= kuka lähtee mukaan? Kun luna ja kefeidit? En ole oliko kyse kefeideistä mutta keksivät perustaa kilpasarjaan joukkueen ja lyhenne siitä tuo klm:D muistaakseni tarina meni näin en ihan tarkkaan muista mutta joskus lukenut heidän blogistaan

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Kommentteja Mineteistä.
Minetit: Näytti yllättävän hyvältä myös yhdeksällä. Vain Emmi puuttui matolta. Varatytöt oli selvästi integroitu ohjelmaan, eikä vain roiskaistu tekemään sivussa. Kaikki tytöt kyllä todella hyviä. Harmi, kun heillä ei taida olla kaikille niitä Victorian vanhoja pukuja, joten menivät harkkarit, mikä tietysti on todella tylsää katsottavaa yleisölle.
Minetit jr: Suoraan sanottuna ohjelma ei näyttänyt kovin hyvältä. Varatytöt tekivät kolmikkona maton takaosassa koko ohjelman. Hyviä toki kaikki voimistelijat, mutta ohjelma näytti näin tietysti aika erikoiselta ja heilläkään ei ilmeisesti ole pukuja koko joukkueelle. Kiva, että kaikki saavat kisakokemusta.
Minetit very Senior: Apua miten hyvä joukkue kilpasarjassa. Pärjäisivät vielä SM-sarjassakin helposti. Ihanaa, kun suurin osa maailmanmestareista on päättänyt vielä jatkaa voimistelu- uraa. "

Ei ollut kummallakaan joukkueella ylimäärin kisapukuja, siksi menivät mustilla haalareilla.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Näkikö kukaan 10-12 sarjan ohjelmia? Kommentteja.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Näkikö kukaan 10-12 sarjan ohjelmia? Kommentteja."
?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mielestäni 14-16 kilpasarjassa ovo kilpa junior ansaitsi pisteensä, heillä oli hieno ohjelma ja suorittivat sen hienosti. Eniten kisassa ihmetytti isku kilpa junior heille annettiin liian korkeat pisteet, eivät minun mielestä olisi ansainnut hopeaa. Olivat paljon huonompia kuin esim kolmanneksi tullut isku kilpa nikhi tai neljänneksi tullut onessia. Mutta nämä olivat tullin kisat, joten se oli jo odotettavissa että tullin ulkopuoliset saavat tasoaan huonommat pisteet.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Videoita monista eilisen esityksistä löytyy: https://www.youtube.com/c/HiltopPhotography"
Wau kiitos! Tampereella oli paljon hyviä ohjelmia, ja hienosti kuvattu! Oli ihan kuin olis ollu itse kisoissa:)

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mielestäni 14-16 kilpasarjassa ovo kilpa junior ansaitsi pisteensä, heillä oli hieno ohjelma ja suorittivat sen hienosti. Eniten kisassa ihmetytti isku kilpa junior heille annettiin liian korkeat pisteet, eivät minun mielestä olisi ansainnut hopeaa. Olivat paljon huonompia kuin esim kolmanneksi tullut isku kilpa nikhi tai neljänneksi tullut onessia. Mutta nämä olivat tullin kisat, joten se oli jo odotettavissa että tullin ulkopuoliset saavat tasoaan huonommat pisteet."
Logiikka hieman ontuu ,eihän ovokaan ole tullin seura

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Tietääkö kukaan millon minetit very senior kilpailee seuraavan kerran? Tai KLM?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Minkälaisia ohjelmia 16-20?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mielestäni 14-16 kilpasarjassa ovo kilpa junior ansaitsi pisteensä, heillä oli hieno ohjelma ja suorittivat sen hienosti. Eniten kisassa ihmetytti isku kilpa junior heille annettiin liian korkeat pisteet, eivät minun mielestä olisi ansainnut hopeaa. Olivat paljon huonompia kuin esim kolmanneksi tullut isku kilpa nikhi tai neljänneksi tullut onessia. Mutta nämä olivat tullin kisat, joten se oli jo odotettavissa että tullin ulkopuoliset saavat tasoaan huonommat pisteet."
Eikö jokainen joukkue ilmoittanut tuomarinsa, välttääkseen sakot? Tai jos sittenkin Ei tul tuomari veti omat pisteensä niin korkealle että ne putosivat pois, jolloin tul tuomarin pisteet jäivät voimaan?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mielestäni 14-16 kilpasarjassa ovo kilpa junior ansaitsi pisteensä, heillä oli hieno ohjelma ja suorittivat sen hienosti. Eniten kisassa ihmetytti isku kilpa junior heille annettiin liian korkeat pisteet, eivät minun mielestä olisi ansainnut hopeaa. Olivat paljon huonompia kuin esim kolmanneksi tullut isku kilpa nikhi tai neljänneksi tullut onessia. Mutta nämä olivat tullin kisat, joten se oli jo odotettavissa että tullin ulkopuoliset saavat tasoaan huonommat pisteet."
Eikö jokainen joukkue ilmoittanut tuomarinsa, välttääkseen sakot? Tai jos sittenkin Ei tul tuomari veti omat pisteensä niin korkealle että ne putosivat pois, jolloin tul tuomarin pisteet jäivät voimaan?"

Tv:n joukkueista ei ole koskaan pidetty tullin kisoissa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mielestäni 14-16 kilpasarjassa ovo kilpa junior ansaitsi pisteensä, heillä oli hieno ohjelma ja suorittivat sen hienosti. Eniten kisassa ihmetytti isku kilpa junior heille annettiin liian korkeat pisteet, eivät minun mielestä olisi ansainnut hopeaa. Olivat paljon huonompia kuin esim kolmanneksi tullut isku kilpa nikhi tai neljänneksi tullut onessia. Mutta nämä olivat tullin kisat, joten se oli jo odotettavissa että tullin ulkopuoliset saavat tasoaan huonommat pisteet."
No mites tää logiikka toimii kun isku kilpa junior ja isku kilpa nikhi on samasta seurasta?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Videoita monista eilisen esityksistä löytyy: https://www.youtube.com/c/HiltopPhotography"
Wau kiitos! Tampereella oli paljon hyviä ohjelmia, ja hienosti kuvattu! Oli ihan kuin olis ollu itse kisoissa:)"

Samaa ajattelin! Tosi paljon kiitoksia kuvaajalle:)

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Mielestäni 14-16 kilpasarjassa ovo kilpa junior ansaitsi pisteensä, heillä oli hieno ohjelma ja suorittivat sen hienosti. Eniten kisassa ihmetytti isku kilpa junior heille annettiin liian korkeat pisteet, eivät minun mielestä olisi ansainnut hopeaa. Olivat paljon huonompia kuin esim kolmanneksi tullut isku kilpa nikhi tai neljänneksi tullut onessia. Mutta nämä olivat tullin kisat, joten se oli jo odotettavissa että tullin ulkopuoliset saavat tasoaan huonommat pisteet."
Eikö jokainen joukkue ilmoittanut tuomarinsa, välttääkseen sakot? Tai jos sittenkin Ei tul tuomari veti omat pisteensä niin korkealle että ne putosivat pois, jolloin tul tuomarin pisteet jäivät voimaan?"
Tv:n joukkueista ei ole koskaan pidetty tullin kisoissa."

Älä viitsi provosoida.Kaikki joukkueet vievät tavallaan lajia eteenpäin. Tämä sun ajatukses on sun päästäs lähtöisin. Kun ei vaan olis myös toisinpäin?!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."
Miten perustelet tuon, että meea ja vida menee kirkkaasti idran ohi?
Idra on kuitenkin jo pitkään ollut suurimmassa osassa kisoissa ykkönen."

Enkö ilmaissut tarpeeksi selvästi että kyse on mielipiteestäni eikä samasta asiasta mitä tuomarit arvostelevat? Ne on kaksi eri asiaa. Perusteena se että vaikka kaikki kolme on hurjan taitavia niin en tykkää siitä että samanlaista teemaa jankataan vuodesta toiseen vaan kehitetään joukkuetta monipuoliseen ilmaisuun, se on myös yleisölle viihdyttävämpää. Muilla on nähty herkkää, hempeää, energistä, pirteää, sotaisaa, eläimellistä ja vakavaa -teemoja aivan eri maailmoista. Siksi ne ovat mielestäni kirkkaasti parempia. Suorituksissa ja taitotasossa erot ovat niin minimaaliset että tavallinen lajia seuraava katsoja niissä tuskin erottaa mitään.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."
Miten perustelet tuon, että meea ja vida menee kirkkaasti idran ohi?
Idra on kuitenkin jo pitkään ollut suurimmassa osassa kisoissa ykkönen."
Enkö ilmaissut tarpeeksi selvästi että kyse on mielipiteestäni eikä samasta asiasta mitä tuomarit arvostelevat? Ne on kaksi eri asiaa. Perusteena se että vaikka kaikki kolme on hurjan taitavia niin en tykkää siitä että samanlaista teemaa jankataan vuodesta toiseen vaan kehitetään joukkuetta monipuoliseen ilmaisuun, se on myös yleisölle viihdyttävämpää. Muilla on nähty herkkää, hempeää, energistä, pirteää, sotaisaa, eläimellistä ja vakavaa -teemoja aivan eri maailmoista. Siksi ne ovat mielestäni kirkkaasti parempia. Suorituksissa ja taitotasossa erot ovat niin minimaaliset että tavallinen lajia seuraava katsoja niissä tuskin erottaa mitään."

Mutta Vidahan on tehnyt vuodesta toiseen samantyylistä ohjelmaa? Puvutkin lähes samanlaiset.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."
Miten perustelet tuon, että meea ja vida menee kirkkaasti idran ohi?
Idra on kuitenkin jo pitkään ollut suurimmassa osassa kisoissa ykkönen."
Enkö ilmaissut tarpeeksi selvästi että kyse on mielipiteestäni eikä samasta asiasta mitä tuomarit arvostelevat? Ne on kaksi eri asiaa. Perusteena se että vaikka kaikki kolme on hurjan taitavia niin en tykkää siitä että samanlaista teemaa jankataan vuodesta toiseen vaan kehitetään joukkuetta monipuoliseen ilmaisuun, se on myös yleisölle viihdyttävämpää. Muilla on nähty herkkää, hempeää, energistä, pirteää, sotaisaa, eläimellistä ja vakavaa -teemoja aivan eri maailmoista. Siksi ne ovat mielestäni kirkkaasti parempia. Suorituksissa ja taitotasossa erot ovat niin minimaaliset että tavallinen lajia seuraava katsoja niissä tuskin erottaa mitään."
Mutta Vidahan on tehnyt vuodesta toiseen samantyylistä ohjelmaa? Puvutkin lähes samanlaiset."

Mitä väliä sillä on? Tälle joukkueelle sopii tämä tyyli.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""
Upeita ohjelmia nähtiin läpi kisan, hieno päivä jossa nähtiin suurin osa paikallisesta loistosta. Mielestäni kaksi muuta sarjan Tamperelaisjoukkuetta menee kirkkaasti Idran ohi. Pelkästään kiva juttu että vanhemmat Minetti-joukkueet pitää vielä puvut arvoituksena, säilyy odotettavaa tuleviin kisoihin."
Miten perustelet tuon, että meea ja vida menee kirkkaasti idran ohi?
Idra on kuitenkin jo pitkään ollut suurimmassa osassa kisoissa ykkönen."
Enkö ilmaissut tarpeeksi selvästi että kyse on mielipiteestäni eikä samasta asiasta mitä tuomarit arvostelevat? Ne on kaksi eri asiaa. Perusteena se että vaikka kaikki kolme on hurjan taitavia niin en tykkää siitä että samanlaista teemaa jankataan vuodesta toiseen vaan kehitetään joukkuetta monipuoliseen ilmaisuun, se on myös yleisölle viihdyttävämpää. Muilla on nähty herkkää, hempeää, energistä, pirteää, sotaisaa, eläimellistä ja vakavaa -teemoja aivan eri maailmoista. Siksi ne ovat mielestäni kirkkaasti parempia. Suorituksissa ja taitotasossa erot ovat niin minimaaliset että tavallinen lajia seuraava katsoja niissä tuskin erottaa mitään."
Mutta Vidahan on tehnyt vuodesta toiseen samantyylistä ohjelmaa? Puvutkin lähes samanlaiset."
Mitä väliä sillä on? Tälle joukkueelle sopii tämä tyyli."

Sanoinko että sillä on jotain väliä? Aiempi kommentoija vaan väitti että heiltä olisi nähty monentyylistä ohjelmaa.

Lisää Kommentti