Naisten SM sarja

Anonyymi

Keskustelua naisten SM-sarjaa koskien :)

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
Eikös ovo teamin koko joukkue vaihtunut MM pronssin jälkeen syksyn alussa ei vuoden vaihteessa."
Koko entinen ovo team lopetti viimeisen wc kisan jälkeen vuoden lopussa, ei syksyllä. Kaikki voimistelijat olivat uusia vuoden alussa ja paikka säilyi, joten samoin varmaan menetellään muidenkin joukkueiden kohdalla."
Käsittämätöntä mutta niin on moni muukin asia tässä lajissa."
Maajoukkueethan valittiin keväällä katsastuskilpailuissa/SM-kisoissa. Eli kaikilla joukkueilla oli sama mahdollisuus tulla valituksi maajoukkueisiin."
Joo ja nyt yksi ainut alkuperäisistä valituista jäljellä"
Eihän tällä hetkellä ole edes mitään maajoukkuetta. Maajoukkue edustaa vain MM-kisoissa."

Onhan maajoukkue.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Glorialla ja Sanix Valensilla myös world cup pisteitä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"

WC/CC-pisteitä saa osakilpailun lopputulosten (alkukisa + finaali) 12 parasta joukkuetta. Vantaan WC-kisassa pisteitä saivat Minetit, OVO ja Team Vantaa, Grazissa vain Minetit ja OVO (Gloria oli lopputuloksissa 14:s ja S. Valens 16:s).

Junnuissa pisteitä on vain Minetit jr:lla ja OVO:lla. Muut junnut olleet 13:s ja 14:s (Vantaalla) ja 14:s ja 15:s (Grazissa).

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Miten on Team Vantaan kokoonpanon kanssa, onko muuttunut?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Miten on Team Vantaan kokoonpanon kanssa, onko muuttunut?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Miten on Team Vantaan kokoonpanon kanssa, onko muuttunut? "
Kyllä vain kolme viime kauden kokoonpanosta

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Minetit mainitsivat uusimmat joukkueen voimistelijat: Emma ja Vivian + junnuista Viivi Enni Tuuli + Venla L ja Jasmine palasivat vuoden ”tauon” jälkeen Minetit Very Senioreista, kuitenkin historiassa kiiltää Finlandia MM kulta kotikisoista.
Kaksi kokoonpanoa
100% faktatietoja, katkaistaan nyt vähän näitä epävarmoja huhuja ja totuudet pöytään. Turha spekuloida jos ei ole täysin varma.

Olen kuitenkin sitä mieltä että voivat hyvin, ihan sama miten kokoonpanot jakavat viedä vaikka molemmat suomen edustuspaikat. :) tämä vain oma mielipiteeni

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
WC/CC-pisteitä saa osakilpailun lopputulosten (alkukisa + finaali) 12 parasta joukkuetta. Vantaan WC-kisassa pisteitä saivat Minetit, OVO ja Team Vantaa, Grazissa vain Minetit ja OVO (Gloria oli lopputuloksissa 14:s ja S. Valens 16:s).
Junnuissa pisteitä on vain Minetit jr:lla ja OVO:lla. Muut junnut olleet 13:s ja 14:s (Vantaalla) ja 14:s ja 15:s (Grazissa)."

Kiitos tästä kommentista. Tämä selvensi paljon. Näin ollen ainoastaan Minetit, OVO Team ja OVO Junior Team saavat halutessaan suorat paikat syksyn WC/CC kisoihin. Kaikki muut joutuvat karsimaan.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Glorialla ja Sanix Valensilla myös world cup pisteitä."

Voiko noita wc-pisteitä olla muilla, kun maakiintiön vuoksi vain kaksi on aina finaalissa?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mahtavaa, Expressian valmentaja on Illusionin koreografi!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mahtavaa, Expressian valmentaja on Illusionin koreografi! "
Minäkin huomasin tuon instasta, mielenkiintoista...

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Glorialla ja Sanix Valensilla myös world cup pisteitä."
Voiko noita wc-pisteitä olla muilla, kun maakiintiön vuoksi vain kaksi on aina finaalissa? "

Ei tuokin hölmöä...

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mahtavaa, Expressian valmentaja on Illusionin koreografi! "

Ja Sanix Valensin Insta-stoorissa on ilmeisesti heidän koreografinsa. Tunnistaako joku, keitä ovat? Aiemmassa postauksessa mainitsivat, että saavat koreografinsa Suomeen, joten jostain ulkomailta nämäkin :)

Mahtavaa, että kv yhteistyötä saadaan lisää! Vie lajis eteenpäin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mahtavaa, Expressian valmentaja on Illusionin koreografi! "
Ja Sanix Valensin Insta-stoorissa on ilmeisesti heidän koreografinsa. Tunnistaako joku, keitä ovat? Aiemmassa postauksessa mainitsivat, että saavat koreografinsa Suomeen, joten jostain ulkomailta nämäkin :)
Mahtavaa, että kv yhteistyötä saadaan lisää! Vie lajis eteenpäin. "

En tunnista heitä mutta hienoa!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"
Voiko noita wc-pisteitä olla muilla, kun maakiintiön vuoksi vain kaksi on aina finaalissa? "

Voi olla, jos osallistujien vähyyden ja maakiintiön takia jonkin osakilpailun finaalissa on alle 12 joukkuetta. Esim. keväällä Vantaalla sennujen finaalissa oli 10 joukkuetta, jolloin sen ulkopuolelle jääneet Nebesa ja Team Vantaakin saivat WC-pisteitä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Suomen kolmosjoukkue on usein alkukilpailussa sijoilla 6-8, eli pääsisi helposti pisteille. Koska maakiintiön takia ei finaaliin ole asiaa, ei mahdollisuuksia pisteillekään käytännössä ole. Finaalissa kuitenkin aina tuo 12 joukkuetta, jolloin yhteispisteet näillä Ranskan/Unkarin/Italian yms joukkueilla isommat kuin suomalaisilla. Niinpä tuo liiton perustelu on vähintäänkin erikoinen, ei tosin mitenkään yllättävä.

Kansainvälisesti halutaan, että laji leviää laajalle (esim. maakiintiöillä). Kotimaassa liitto sen sijaan tekee kaikkensa, että kahden seuran asema sementoidaan. Lyhyellä tähtäimellä maajoukkue saattaa tästä hyötyä, mutta pitkällä tähtäimellä tämä ei voi olla Suomen etu. Rehellinen kilpailu kotimaassa veisi lajia taatusti enemmän eteenpäin kuin nykyisenlainen tunkkainen kabinettipeli.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Suomen kolmosjoukkue on usein alkukilpailussa sijoilla 6-8, eli pääsisi helposti pisteille. Koska maakiintiön takia ei finaaliin ole asiaa, ei mahdollisuuksia pisteillekään käytännössä ole. Finaalissa kuitenkin aina tuo 12 joukkuetta, jolloin yhteispisteet näillä Ranskan/Unkarin/Italian yms joukkueilla isommat kuin suomalaisilla. Niinpä tuo liiton perustelu on vähintäänkin erikoinen, ei tosin mitenkään yllättävä.
Kansainvälisesti halutaan, että laji leviää laajalle (esim. maakiintiöillä). Kotimaassa liitto sen sijaan tekee kaikkensa, että kahden seuran asema sementoidaan. Lyhyellä tähtäimellä maajoukkue saattaa tästä hyötyä, mutta pitkällä tähtäimellä tämä ei voi olla Suomen etu. Rehellinen kilpailu kotimaassa veisi lajia taatusti enemmän eteenpäin kuin nykyisenlainen tunkkainen kabinettipeli."

Jos olisi ne peukut niin tälle!!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mahtavaa, Expressian valmentaja on Illusionin koreografi! "
Oho!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mahtavaa, Expressian valmentaja on Illusionin koreografi! "
Ja Sanix Valensin Insta-stoorissa on ilmeisesti heidän koreografinsa. Tunnistaako joku, keitä ovat? Aiemmassa postauksessa mainitsivat, että saavat koreografinsa Suomeen, joten jostain ulkomailta nämäkin :)
Mahtavaa, että kv yhteistyötä saadaan lisää! Vie lajis eteenpäin. "

he ovat bulgariasta.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"
Ja Sanix Valensin Insta-stoorissa on ilmeisesti heidän koreografinsa.

he ovat bulgariasta."

Wau, Sanix Valensilla näköjään Bulgarian ’susi-ohjelman’ koreografit. Ohjelma on yksi lemppareistani <3 Mielenkiintoinen kausi tulossa ohjelmien suhteen!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Näköjään haluavat menestyä. Expressialla kyllä maailman parhaat koreot.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Sanix Valens voi olla aika vahvoilla ensi kaudella! tytöt ovat tosi taitavia ja motivoituneita

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Sanix Valens voi olla aika vahvoilla ensi kaudella! tytöt ovat tosi taitavia ja motivoituneita"
joo samaa mieltä, varsinkin ku on luultavasti hyvä ohjelma

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Illusion on kyllä vahvoilla tulevilla/tulevalla kaudella!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Näköjään haluavat menestyä. Expressialla kyllä maailman parhaat koreot."

Kyllähän Illusion panostaa tosi paljon ja heillä kova halu menestyä, jos vaikka vertaa Jnv joka hiukan junnaa paikallaan. Mahtavaa saada naistensarjaan uusia haastajia ja panostusta.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."

Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."
Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä."

No ei illusion ole mikään menestynyt/tunnettu seura/joukkue että eiköhän nyt ole kyse vaan siitä rahan latomisesta pöytään.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."
Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä."
No ei illusion ole mikään menestynyt/tunnettu seura/joukkue että eiköhän nyt ole kyse vaan siitä rahan latomisesta pöytään."

Ei kukaan sellaista ole väittänytkään vaan ehkä heillä on jotain suhteita.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."
Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä."
No ei illusion ole mikään menestynyt/tunnettu seura/joukkue että eiköhän nyt ole kyse vaan siitä rahan latomisesta pöytään."
Ei kukaan sellaista ole väittänytkään vaan ehkä heillä on jotain suhteita."

Jaa mitäköhän suhteita? Luulen vain että tässä nyt on ihan rahasta kiinni tämä homma!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Jollekkin nyt on raha elämää suurempi motiivi, itseäni kyllä kiinnostaa nämä uudet koreografiat. Olisipa kiva jo päästä kisoihin näkemään uusia ohjelmia!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"

No välttämättä kyse ei ole muusta, kuin että joku on hoksannut kysyä. Sitä paitsi jv-piirit on pienet ja aina joku tuntee jonkun, joka taas tuntee vaikka yhteisen tutun. Eikä ulkomailta tuotettu koreografia välttämättä ole sen kalliimpi kuin suomalaiselta koreografilta ostettukaan (n. 2000 €, jos maksetaan myös kaikki palkan sivukulut) Matkakulut tietysti ovat suuremmat.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Nyt kun Illusion keksi tuon, niin saattaa olla Expressialla kysyntää jossain vaiheessa! ;)

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mitäs jos menestystä ei tulekkaan?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Kauhea spekulointi tästä. Illusionilla ensimmäistä kertaa joukkue naisten sarjassa, joten haluavat varmaan panostaa ottamalla ulkopuolisen koreografin, ninhän tekee moni muukin joukkue tai suurin osa, eikä siinä mitään ihmeellistä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Nyt tulee olemaan Glorian kausi...veikkaan että ovat hyvinkin seuraava ykkösporukka Suomesta!!!!"
Ota huomioon Illusion. Luulen että kova taisto tulossa näiden kahden välillä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
No välttämättä kyse ei ole muusta, kuin että joku on hoksannut kysyä. Sitä paitsi jv-piirit on pienet ja aina joku tuntee jonkun, joka taas tuntee vaikka yhteisen tutun. Eikä ulkomailta tuotettu koreografia välttämättä ole sen kalliimpi kuin suomalaiselta koreografilta ostettukaan (n. 2000 €, jos maksetaan myös kaikki palkan sivukulut) Matkakulut tietysti ovat suuremmat. "

2000€ koreografia???????

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
No välttämättä kyse ei ole muusta, kuin että joku on hoksannut kysyä. Sitä paitsi jv-piirit on pienet ja aina joku tuntee jonkun, joka taas tuntee vaikka yhteisen tutun. Eikä ulkomailta tuotettu koreografia välttämättä ole sen kalliimpi kuin suomalaiselta koreografilta ostettukaan (n. 2000 €, jos maksetaan myös kaikki palkan sivukulut) Matkakulut tietysti ovat suuremmat. "
2000€ koreografia???????"

Tuo on vielä aika pieni hinta.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Psri tonnia on Muutama satanen per voimistelija, jos hyvä koreografia sillä hinnalla irtoaa niin ei ole paljoa. Hyvä hankkia apua ulkopuolelta, etenkin jos seurassa ei ole omaa osaamista riittävästi. Naisten sarja on ensikertalaisille haastava, etenkin valmennustiimille. Puhun yleisesti, en viittaa tiettyyn joukkueeseen.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Nyt tulee olemaan Glorian kausi...veikkaan että ovat hyvinkin seuraava ykkösporukka Suomesta!!!!"
Ota huomioon Illusion. Luulen että kova taisto tulossa näiden kahden välillä."

Vanhat Lumon/sirius novan tytöt... Enpä usko!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Nyt tulee olemaan Glorian kausi...veikkaan että ovat hyvinkin seuraava ykkösporukka Suomesta!!!!"
Ota huomioon Illusion. Luulen että kova taisto tulossa näiden kahden välillä."
Vanhat Lumon/sirius novan tytöt... Enpä usko!"

Ei ole ainuttakaan Sirius Novan tyttöä. He ovat Siriuksessa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""Nyt tulee olemaan Glorian kausi...veikkaan että ovat hyvinkin seuraava ykkösporukka Suomesta!!!!"
Ota huomioon Illusion. Luulen että kova taisto tulossa näiden kahden välillä."
Vanhat Lumon/sirius novan tytöt... Enpä usko!"
Ei ole ainuttakaan Sirius Novan tyttöä. He ovat Siriuksessa."

Totta, entisen Lumon ja illusion Jr tyttöjä on tämä kokoonpano.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""Nyt tulee olemaan Glorian kausi...veikkaan että ovat hyvinkin seuraava ykkösporukka Suomesta!!!!"
Ota huomioon Illusion. Luulen että kova taisto tulossa näiden kahden välillä."
Vanhat Lumon/sirius novan tytöt... Enpä usko!"
Ei ole ainuttakaan Sirius Novan tyttöä. He ovat Siriuksessa."

Mitä se nyt sitten muuttaa? Aivan sama, enpä usko siltikään.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mitäs jos menestystä ei tulekkaan?"
Noloa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Lumo, joka on menestynyt hyvin ja Illusion Jr, joka on menestynyt hyvin. Ne kun yhdistetään ja heidän valmentajiensa koreografit plus vielä Expressian valmentajan koreografia niin varmasti tulee mahtava ja menestystä tulee. Saattaa jopa olla Minettejen tasoa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Lumo, joka on menestynyt hyvin ja Illusion Jr, joka on menestynyt hyvin. Ne kun yhdistetään ja heidän valmentajiensa koreografit plus vielä Expressian valmentajan koreografia niin varmasti tulee mahtava ja menestystä tulee. Saattaa jopa olla Minettejen tasoa."
Menee vähän liian pitkälle ylistys. Onko nämä tytöt koskaan olleet sm-mitaleilla(muualla kuin tyttösarjoissa)? Ei nyt ole ihan realistisia väitteitä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Lumo, joka on menestynyt hyvin ja Illusion Jr, joka on menestynyt hyvin. Ne kun yhdistetään ja heidän valmentajiensa koreografit plus vielä Expressian valmentajan koreografia niin varmasti tulee mahtava ja menestystä tulee. Saattaa jopa olla Minettejen tasoa."
Enpä usko. Voi hyvin menestyä mutta eiköhän Minetit ja OVO ole kärjessä myös ensi kaudella. Sanoisin että ainakin Gloria kiilaa vielä väliin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mitäs jos menestystä ei tulekkaan?"
Noloa."

Ei ole noloa, minäkään en kuitenkaan heitä ihan Ovoon ja Minetteihin vertaisi mutta hyvä vastus varmaan muille joukkueille. Epäilen että tuo yksi hehkutusviesti on provo.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Mitäs jos menestystä ei tulekkaan?"
Noloa."
Ei ole noloa, minäkään en kuitenkaan heitä ihan Ovoon ja Minetteihin vertaisi mutta hyvä vastus varmaan muille joukkueille. Epäilen että tuo yksi hehkutusviesti on provo."

Mikä kenenellekin on menestystä. Itse näkisin, että joku sarjanousijajoukkue sijoittuu viiden parhaan joukkoon se on jo hyvä menestys.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""Mitäs jos menestystä ei tulekkaan?"
Noloa."
Ei ole noloa, minäkään en kuitenkaan heitä ihan Ovoon ja Minetteihin vertaisi mutta hyvä vastus varmaan muille joukkueille. Epäilen että tuo yksi hehkutusviesti on provo."
Mikä kenenellekin on menestystä. Itse näkisin, että joku sarjanousijajoukkue sijoittuu viiden parhaan joukkoon se on jo hyvä menestys. "

Totta

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Mitä luulette Uusien Minetti sennujen mahdollisuuksista. Meneekö Ovon Edelle? Instagrammis hienoja kuvia heidän treeneistä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."
Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä."
No ei illusion ole mikään menestynyt/tunnettu seura/joukkue että eiköhän nyt ole kyse vaan siitä rahan latomisesta pöytään."

Ja kyllä seura ja joukkueet ovat menestyneet hyvin. Juniorit keväällä em edustajia, ja sarjansa 4 sm kisoissa häviten Elitelle vain minimaalisesti.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mitä luulette Uusien Minetti sennujen mahdollisuuksista. Meneekö Ovon Edelle? Instagrammis hienoja kuvia heidän treeneistä."
menee

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Mitä luulette Uusien Minetti sennujen mahdollisuuksista. Meneekö Ovon Edelle? Instagrammis hienoja kuvia heidän treeneistä."

Minetit on ollut jo vuosikaudet Ovon edellä, ja ei se järjestys ensi kaudella muutu.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."
Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä."
No ei illusion ole mikään menestynyt/tunnettu seura/joukkue että eiköhän nyt ole kyse vaan siitä rahan latomisesta pöytään."
Ja kyllä seura ja joukkueet ovat menestyneet hyvin. Juniorit keväällä em edustajia, ja sarjansa 4 sm kisoissa häviten Elitelle vain minimaalisesti. "

Tarkalleen ottaen Illusionin naisten joukkueessa 2 tyttöä on Violet-kokoonpanosta, joka taisi olla melkein joka kisassa viimeinen, ja vain 2. Bluesta, joka oli se kevään sm-nelonen. Loput tytöt Lumosta, joka sm sijalla 7.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Oletteko kuulleet sul uudesta seurasta? Naisten sarjaankin tulossa sm joukkue.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"
Tarkalleen ottaen Illusionin naisten joukkueessa 2 tyttöä on Violet-kokoonpanosta, joka taisi olla melkein joka kisassa viimeinen, ja vain 2. Bluesta, joka oli se kevään sm-nelonen. Loput tytöt Lumosta, joka sm sijalla 7."

1 Illusionin tytöistä taisi vielä lopettaa

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Oletteko kuulleet sul uudesta seurasta? Naisten sarjaankin tulossa sm joukkue."
Tämä sama trolli kirjoittelee joka ketjuun täällä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""""Mielipidettä, Expressian valmentaja tehnyt Illusionin ohjelman. Paljonkohan maksanut?"
Varmaan tuhansia euroja."
Luulenpa ettei Expressian valmentaja lähde tekemään koreografiaa ihan kenelle tahansa vaikka kuinka paljon maksettais joten onnittelut Illusionille tästä."
No ei illusion ole mikään menestynyt/tunnettu seura/joukkue että eiköhän nyt ole kyse vaan siitä rahan latomisesta pöytään."
Ja kyllä seura ja joukkueet ovat menestyneet hyvin. Juniorit keväällä em edustajia, ja sarjansa 4 sm kisoissa häviten Elitelle vain minimaalisesti. "
Tarkalleen ottaen Illusionin naisten joukkueessa 2 tyttöä on Violet-kokoonpanosta, joka taisi olla melkein joka kisassa viimeinen, ja vain 2. Bluesta, joka oli se kevään sm-nelonen. Loput tytöt Lumosta, joka sm sijalla 7."

Hyvinpä tiedät, hyviä tyttöjä ovat kaikki!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Mitä luulette Uusien Minetti sennujen mahdollisuuksista. Meneekö Ovon Edelle? Instagrammis hienoja kuvia heidän treeneistä."
Minetit on ollut jo vuosikaudet Ovon edellä, ja ei se järjestys ensi kaudella muutu."

Vuosikaudet=3 vuotta

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""
Tarkalleen ottaen Illusionin naisten joukkueessa 2 tyttöä on Violet-kokoonpanosta, joka taisi olla melkein joka kisassa viimeinen, ja vain 2. Bluesta, joka oli se kevään sm-nelonen. Loput tytöt Lumosta, joka sm sijalla 7."
1 Illusionin tytöistä taisi vielä lopettaa"

Violetin tytöistä taisi yksi tyttö tosiaan lopettaa joka oli vain yhden kauden tai kevään joukkueessa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Uskon vahvasti Lapin Naisvoimistelijoiden menestyvän tällä kaudella!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Uskon vahvasti Lapin Naisvoimistelijoiden menestyvän tällä kaudella!"
Täysin samaa mieltä :)

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"

No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Sanix Valens voi olla aika vahvoilla ensi kaudella! tytöt ovat tosi taitavia ja motivoituneita"
joo samaa mieltä, varsinkin ku on luultavasti hyvä ohjelma"

Sanix Valens oli jo viime kaudella yksi suosikeistani! He voivat hyvinkin pärjätä yllättävän hyvin

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Milloin on ekat kisat naisten SM-sarjassa?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Milloin on ekat kisat naisten SM-sarjassa?"
30.9.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Milloin on ekat kisat naisten SM-sarjassa?"
30.9."

No eihän ole.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Milloin on ekat kisat naisten SM-sarjassa?"
30.9."
No eihän ole."

NO ONHAN KARSINTAKISA

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "

Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:

Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.

Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.

Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Milloin on ekat kisat naisten SM-sarjassa?"
30.9."
No eihän ole."

http://www.cocosport.fi/fi/www/1518_kilpailukutsu-valintakilpailuun

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "
Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:
Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.
Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen."

Maajoukkueen valinnan tulos 2018:

Naiset näytöt 4/4:
1. OVO Team, OVO 50 p
2. Gloria, PNV 42,5 p
3. Team Vantaa, VVS 39,5 p
4. Sanix Valens, LaTy, TuPy 38 p
5. Sirius, JNV 30 p
6. Team Esport, OVO 25 p
7. Team Lidia, VaVa 12 p

Nuoret näytöt 3/3:
1. OVO Junior Team, OVO 39 p
2. Minetit Junior, TaSi, Coco 38,5 p
3. Elite, TapErä 31 p
4. Illusion Junior Blue, TVS Illusion 30,5 p
5. Team Vantaa Junior, VVS 22,5 p
6. Sanix Junior, FNV, LaTy, TuPy 19,5 p
7. Lumo, JNV ja Team Tapiola Gloria, TapVo, PNV 16,5 p
8. -
9. Freyat, HJM 8 p
10. Team Piruet, Elise 4 p

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""Milloin on ekat kisat naisten SM-sarjassa?"
30.9."
No eihän ole."
http://www.cocosport.fi/fi/www/1518_kilpailukutsu-valintakilpailuun"

Ilmoittautumisaika on siirtynyt eteenpäin alkuperäisestä

Ilmoittautuminen tapahtuu 3.9. klo 12.00 ja 14.9. klo 18.00 välisenä aikana Kisapalvelussa seuroittain.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "
Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:
Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.
Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen."
Maajoukkueen valinnan tulos 2018:
Naiset näytöt 4/4:
1. OVO Team, OVO 50 p
2. Gloria, PNV 42,5 p
3. Team Vantaa, VVS 39,5 p
4. Sanix Valens, LaTy, TuPy 38 p
5. Sirius, JNV 30 p
6. Team Esport, OVO 25 p
7. Team Lidia, VaVa 12 p
Nuoret näytöt 3/3:
1. OVO Junior Team, OVO 39 p
2. Minetit Junior, TaSi, Coco 38,5 p
3. Elite, TapErä 31 p
4. Illusion Junior Blue, TVS Illusion 30,5 p
5. Team Vantaa Junior, VVS 22,5 p
6. Sanix Junior, FNV, LaTy, TuPy 19,5 p
7. Lumo, JNV ja Team Tapiola Gloria, TapVo, PNV 16,5 p
8. -
9. Freyat, HJM 8 p
10. Team Piruet, Elise 4 p"

Missä minetit sr?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "
Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:
Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.
Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen."
Maajoukkueen valinnan tulos 2018:
Naiset näytöt 4/4:
1. OVO Team, OVO 50 p
2. Gloria, PNV 42,5 p
3. Team Vantaa, VVS 39,5 p
4. Sanix Valens, LaTy, TuPy 38 p
5. Sirius, JNV 30 p
6. Team Esport, OVO 25 p
7. Team Lidia, VaVa 12 p
Nuoret näytöt 3/3:
1. OVO Junior Team, OVO 39 p
2. Minetit Junior, TaSi, Coco 38,5 p
3. Elite, TapErä 31 p
4. Illusion Junior Blue, TVS Illusion 30,5 p
5. Team Vantaa Junior, VVS 22,5 p
6. Sanix Junior, FNV, LaTy, TuPy 19,5 p
7. Lumo, JNV ja Team Tapiola Gloria, TapVo, PNV 16,5 p
8. -
9. Freyat, HJM 8 p
10. Team Piruet, Elise 4 p"
Missä minetit sr?"

Naisten sarjan hallitsevat maailmanmestarit voidaan valita maajoukkueeseen ja villillä kortilla MM-kilpailuihin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "
Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:
Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.
Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen."
Maajoukkueen valinnan tulos 2018:
Naiset näytöt 4/4:
1. OVO Team, OVO 50 p
2. Gloria, PNV 42,5 p
3. Team Vantaa, VVS 39,5 p
4. Sanix Valens, LaTy, TuPy 38 p
5. Sirius, JNV 30 p
6. Team Esport, OVO 25 p
7. Team Lidia, VaVa 12 p
Nuoret näytöt 3/3:
1. OVO Junior Team, OVO 39 p
2. Minetit Junior, TaSi, Coco 38,5 p
3. Elite, TapErä 31 p
4. Illusion Junior Blue, TVS Illusion 30,5 p
5. Team Vantaa Junior, VVS 22,5 p
6. Sanix Junior, FNV, LaTy, TuPy 19,5 p
7. Lumo, JNV ja Team Tapiola Gloria, TapVo, PNV 16,5 p
8. -
9. Freyat, HJM 8 p
10. Team Piruet, Elise 4 p"
Missä minetit sr?"
Naisten sarjan hallitsevat maailmanmestarit voidaan valita maajoukkueeseen ja villillä kortilla MM-kilpailuihin."

Mutta eivät he ole hallitsevia maailmanmestareita?!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Illusionissa tehdään seuraavat MM-mestarit!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Illusionissa tehdään seuraavat MM-mestarit!"
:D just

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""""""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "
Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:
Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.
Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen."
Maajoukkueen valinnan tulos 2018:
Naiset näytöt 4/4:
1. OVO Team, OVO 50 p
2. Gloria, PNV 42,5 p
3. Team Vantaa, VVS 39,5 p
4. Sanix Valens, LaTy, TuPy 38 p
5. Sirius, JNV 30 p
6. Team Esport, OVO 25 p
7. Team Lidia, VaVa 12 p
Nuoret näytöt 3/3:
1. OVO Junior Team, OVO 39 p
2. Minetit Junior, TaSi, Coco 38,5 p
3. Elite, TapErä 31 p
4. Illusion Junior Blue, TVS Illusion 30,5 p
5. Team Vantaa Junior, VVS 22,5 p
6. Sanix Junior, FNV, LaTy, TuPy 19,5 p
7. Lumo, JNV ja Team Tapiola Gloria, TapVo, PNV 16,5 p
8. -
9. Freyat, HJM 8 p
10. Team Piruet, Elise 4 p"
Missä minetit sr?"
Naisten sarjan hallitsevat maailmanmestarit voidaan valita maajoukkueeseen ja villillä kortilla MM-kilpailuihin."
Mutta eivät he ole hallitsevia maailmanmestareita?!"

Eivätkö olleet v.2017? ja kun edellä kuvataan v. 2018 maajoukkueen valintaa niin silloin ovat hallitsevia maailmanmestareita siinä vaiheessa?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Illusionissa tehdään seuraavat MM-mestarit!"
:D just"

Mitä?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Illusionissa tehdään seuraavat MM-mestarit!"
:D just"
Mitä?"

Taitaa kulua vähän aikaa...

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Illusionissa tehdään seuraavat MM-mestarit!"
Joku provoilee, Illusionin toimintatapaan ei kuulu tämän tyyppinen tai muukaan vestittely keskustelupalstoilla.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""""""""""""Saiko kukaan muu joukkue World Cup/Challenge Cup pisteitä keväällä kuin MInetit ja OVO Team sennuissa ja junnuissa. Mitenkän Gloria tai Elite??"
Mutta eihän niillä Eliten pisteillä ole merkitystä vaikka olisi saanut, jos kokoonpano on muuttunut niin paljon ettei ole vähintään 6 voimistelijaa kevään kokoonpanosta jäljellä."
Minetit junnuissa 2 voimistelijaa viime keväältä mukana. Mitä luulette, noudattaako liitto omia sääntöjään..."
Vähän tätä ihmettelen maajoukkueenkin kannalta, miiten iovat siinä kun käytännössä ihan eri joukkue ja puolet tytöistä eri seurastakn??"
Mites esim. Ovo Team säilytti paikkansa maajoukkueringissä, kun heillä koko joukkue vaihtui vuodenvaihteessa?"
No auttoiko ovon ja liiton hyvät keskinäiset suhteet ja että liitossa exovoja? "
Naisten ja nuorten maajoukkueet valitaan vuosittain katsastuskilpailujen perusteella. Naisten ja nuorten maajoukkueet edustavat Suomea touko-kesäkuussa järjestettävissä MM-kilpailuissa. Valintamenettelyyn voi tutustua alla:
Nuoret
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö III SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Naiset
Näyttö I 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö II 8.4.2018 katsastuskilpailu (pisteytys 1-10)
Näyttö III SM kilpailut AK 28.4.2018 (pisteytys 1,5-15)
Näyttö IV SM kilpailut LK 29.4.2018 (pisteytys 1,5-15) Tähän näyttöön etenee vain SM-finaalin joukkueet.
Vuoden 2018 maajoukkue valittiin SM-kilpailuissa 27.-29.4.2018 Turussa.
Eli ihan tuloksilla jokainen joukkue on valittu maajoukkueeseen."
Maajoukkueen valinnan tulos 2018:
Naiset näytöt 4/4:
1. OVO Team, OVO 50 p
2. Gloria, PNV 42,5 p
3. Team Vantaa, VVS 39,5 p
4. Sanix Valens, LaTy, TuPy 38 p
5. Sirius, JNV 30 p
6. Team Esport, OVO 25 p
7. Team Lidia, VaVa 12 p
Nuoret näytöt 3/3:
1. OVO Junior Team, OVO 39 p
2. Minetit Junior, TaSi, Coco 38,5 p
3. Elite, TapErä 31 p
4. Illusion Junior Blue, TVS Illusion 30,5 p
5. Team Vantaa Junior, VVS 22,5 p
6. Sanix Junior, FNV, LaTy, TuPy 19,5 p
7. Lumo, JNV ja Team Tapiola Gloria, TapVo, PNV 16,5 p
8. -
9. Freyat, HJM 8 p
10. Team Piruet, Elise 4 p"
Missä minetit sr?"
Naisten sarjan hallitsevat maailmanmestarit voidaan valita maajoukkueeseen ja villillä kortilla MM-kilpailuihin."
Mutta eivät he ole hallitsevia maailmanmestareita?!"
Eivätkö olleet v.2017? ja kun edellä kuvataan v. 2018 maajoukkueen valintaa niin silloin ovat hallitsevia maailmanmestareita siinä vaiheessa?"

Juuri näin. Minetit saivat villin kortin ( ja käyttivät sen ) v 2015 ja 2017 MM kultamitalien ansiosta. Seuraavina vuosina 2016 ja 2018 Suomella oli tämän takia 4 joukkuetta MM kisoissa. 2017 saatiin 4. joukkue mukaan kotikisojen takia. Ensi vuonna pitkästä aikaa ainoastaan 3 joukkuetta MM kisoissa naisten sarjassa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Eli minettienkö syytä että vain kolme joukkuetta lähtee mm-kisoihin?!

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Eli minettienkö syytä että vain kolme joukkuetta lähtee mm-kisoihin?!"

Miettien ansiosta 2015 ja 2017 saatu 4 joukkuetta kisoihin. Aiemmin myös muiden voittajien ansiosta (ovo, kampuksen koonto), muisti ei nyt riitä vuosilukuihin ja joukkueisiin. En tosin ole varma, mistä vuodesta tämä sääntö on ollut olemassa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Eli minettienkö syytä että vain kolme joukkuetta lähtee mm-kisoihin?!"
Miettien ansiosta 2015 ja 2017 saatu 4 joukkuetta kisoihin. Aiemmin myös muiden voittajien ansiosta (ovo, kampuksen koonto), muisti ei nyt riitä vuosilukuihin ja joukkueisiin. En tosin ole varma, mistä vuodesta tämä sääntö on ollut olemassa."

Minunkin mielestä tulee mieluummin sanoa että Minettien ansiosta on saatu välillä myös 4 joukkuetta mm kisoihin. Ei ole heidän syytä että nyt vuonna 2019 ei saa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Eli minettienkö syytä että vain kolme joukkuetta lähtee mm-kisoihin?!"
Minettien ansiota tietysti, että kaksi kertaa on saatu 4 joukkuetta kisoihin. Kaikki maajoukkueen muutkin joukkueet olisivat voineet tavoitella villiä korttia, mutta se olisi edellyttänyt MM kultaa ja sitä nyt ei ovo, Vantaa tai Gloria saaneet. Minetit oli lähimpänä. Villin kortin voi myös jättää käyttämättä kuten joskus aiemmin ovo on tehnyt, silloin 4. joukkue ei pääse mukaan kisoihin.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Eli minettienkö syytä että vain kolme joukkuetta lähtee mm-kisoihin?!"
Minettien ansiota tietysti, että kaksi kertaa on saatu 4 joukkuetta kisoihin. Kaikki maajoukkueen muutkin joukkueet olisivat voineet tavoitella villiä korttia, mutta se olisi edellyttänyt MM kultaa ja sitä nyt ei ovo, Vantaa tai Gloria saaneet. Minetit oli lähimpänä. Villin kortin voi myös jättää käyttämättä kuten joskus aiemmin ovo on tehnyt, silloin 4. joukkue ei pääse mukaan kisoihin."

Miksköhän jättivät käyttämättä??

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Puhdasta kiusantekoa jättää villi kortti käyttämättä - ihan riippumatta siitä kuka näin tekee.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Puhdasta kiusantekoa jättää villi kortti käyttämättä - ihan riippumatta siitä kuka näin tekee. "

Okei...alkaa valjeta nämä kuviot...

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Puhdasta kiusantekoa jättää villi kortti käyttämättä - ihan riippumatta siitä kuka näin tekee. "

Vilin kortin käyttöön on sääntö - täytyy olla tietty määrä samoja urheilijoita joukkueessa jotta villin kortin voi käyttää. Tällöin aikanaan ovossa ei näin ollut ja kortti jäi käyttämättä.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

""Puhdasta kiusantekoa jättää villi kortti käyttämättä - ihan riippumatta siitä kuka näin tekee. "
Vilin kortin käyttöön on sääntö - täytyy olla tietty määrä samoja urheilijoita joukkueessa jotta villin kortin voi käyttää. Tällöin aikanaan ovossa ei näin ollut ja kortti jäi käyttämättä."

Ovo oli aikeissa käyttää villin kortin, mutta lisäsi karsinnassa yhden voimistelijan, jolloin samojen urheilijoiden määrä suhteessa edelliseen kauteen ei enää täyttynytkään.
Alkuun ilmoitettiin, että Freyat pääsisivät MM-kisoihin, jonka jälkeen Ovo vasta ilmoitti, ettei käytäkään villiä korttia ja Freyat jäi ilman edustuspaikkaa.
Vuotta en muista, mutta ovolla edustusjoukkueena silloin Deltat ja La Strada ohjelma.
Tämän jälkeen liitto määritteli, että villin kortin käyttö/käyttämättä jättäminen pitää ilmoittaa ennen karsintakilpailussa.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Kokoonpanomuutoksesta/ villin kortin käyttämättä jättämisestä ilmoitettiin tuolloinkin jo ennen karsintakisaa.
Tärkeämpää saada Suomen ykkösjoukkueeseen paras mahdollinen kokoonpano taistelemaan kullasta, kun neljäs joukkue alkukisaan mukaan, eikö?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Tais pelätä toista joukkuetta ja ihan syystäkin...

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Raukkamaista :( Menee maku koko touhuun.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Raukkamaista :( Menee maku koko touhuun."
Siis tuohan on vanha juttu jo.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Raukkamaista :( Menee maku koko touhuun."
Kerrotko, miksi se oli sinusta raukkamaista ja miten olisi mielestäsi pitänyt toimia? Olisiko pitänyt jättää joukkuueen ehkä paras voimistelija pois ja riskeerata maailmanmestaruus?

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"""Puhdasta kiusantekoa jättää villi kortti käyttämättä - ihan riippumatta siitä kuka näin tekee. "
Vilin kortin käyttöön on sääntö - täytyy olla tietty määrä samoja urheilijoita joukkueessa jotta villin kortin voi käyttää. Tällöin aikanaan ovossa ei näin ollut ja kortti jäi käyttämättä."
Ovo oli aikeissa käyttää villin kortin, mutta lisäsi karsinnassa yhden voimistelijan, jolloin samojen urheilijoiden määrä suhteessa edelliseen kauteen ei enää täyttynytkään.
Alkuun ilmoitettiin, että Freyat pääsisivät MM-kisoihin, jonka jälkeen Ovo vasta ilmoitti, ettei käytäkään villiä korttia ja Freyat jäi ilman edustuspaikkaa.
Vuotta en muista, mutta ovolla edustusjoukkueena silloin Deltat ja La Strada ohjelma.
Tämän jälkeen liitto määritteli, että villin kortin käyttö/käyttämättä jättäminen pitää ilmoittaa ennen karsintakilpailussa."

Kauden alussa ovo olisi nippanappa täyttänyt villin kortin säännöt, mutta maaliskuussa yksi urheilija lopetti (vanhoista) ja myöhemmin ennen karsintakisaa tuli uusi urheilija, jolloin ehdot eivät täyttyneet. Ovo ilmoitti asiasta ennen karsintakisaa, mutta ilmeisesti esim. Freyojen ja Zirconen valmentajat eivät kertoneet joukkueelle asiasta ennen kisaa, jolloin Freyat tietysti luuli omien suoritustensa jälkeen saavuttaneensa mm-paikan.

Nykyisin taitaa olla tarkempi deadline määritelty sille, mihin päivään ja kellonaikaan mennessä pitää villi kortti käyttää.

Sinänsähän maajoukkueen valinnassa liitolla on edelleen eräänlainen "veto-oikeus", koska valintamenettelyiden ohessa lukee: Lajiasiantuntijaryhmä pidättää oikeuden muutoksiin ja esimerkiksi sairastumis- ja loukkaantumistapauksissa tilanne katsotaan tapauskohtaisesti Suomen parhaan menestyksen saavuttamiseksi ko. kisoissa.

Käytännössä varmasti siis ykkösmenestyjän etu edellä mennään.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

Niin Deltat menetti oikeuden villiin korttiin kun Anneli yllättäen nosti viikko ennen karsintakisaa yhden tytön Fotoneista. Tämä ei tietenkään ollut OVO:n vika. Tietysti halusivat parhaan mahdollisen kokoonpanon kisoihin. Ikävä juttu Freyoille.

Käyttäjän Anonyymi kuva
Anonyymi

"Eli minettienkö syytä että vain kolme joukkuetta lähtee mm-kisoihin?!"
Ihan yhtä paljon ovo teamin, team vantaan ja glorian syytä. Eli nyt ihan turhat syytökset taas kyseessä

Lisää Kommentti